sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Mä en parane ikinä :(

On se nyt hiton kumma kun jatkuvasti on kipeänä, viikon-puolentoista viikon aikana KAKSI kertaa ja ylipäätään nyt tässä parin kuukauden aikana kolmesti. Vois kerran sit kärsiä ja kunnolla, kuume nousis yli 38 ja olis sängyn omana pari-kolme päivää. Eikä näin että vähän lämpöilee, vähän yskittää, kurkku on hiukan kipuinen ja sit taas menee ohi ja hetken päästä uudestaan.

Tänään piti Tarun ratsastaa Vellerillä aamulla ja mä oisin mennyt kameran kanssa mukaan. Kävi pieni kotiaccidentti tuossa ke-to-yönä jonka seurauksena päässä pari tikkiä enkä voi laittaa kypärää päähän, joten en viitsi itse myöskään ratsastaa. Vaikka on sitä ennenkin tullut huideltua ilman kypärää, enkä ole Velleriltä tippunut kuin kerran ja sekin oli viime syksynä kun menin ekaa kertaa ilman satulaa ja erehdyinpä vähän ravaamaan. Seurauksena iso loikka eteen puoliksi pystyyn, pää alas ja köyryselkäpukkia niin pirusti.













Mulla oli pikkusisko sillon just kyläilemässä ja oli tarkoitus ottaa kivoja iltaisia ratsastuskuvia. Päivämäärä kuvissa 22.10.2010 jälkeenpäin sopii miettiä mikä järki on lähteä 4-vuotiaalla jonka ekoista selkäännousuista kulunut 2kk, alkuillasta humputtelemaan ilman satulaa pellolle... Ei se tainnut tykätä mun istuinluista ;p

Ollaan Tarun kanssa tekemässä tilausta Equestrian Clearanseen. Mulle on toisaalta tulossa Weatherbeetalta full neck-toppis jonka mallia en muista, ECW:lta olen jo katsonut WB:n full neck-fleecen sekä WB:n 240g toppiksen ja nyt mietin josko ottaisin sieltä vielä Mastan 170g full neck-toppiksen. Veller klipataan tässä lähiaikoina ja näille on-vähän-plussaa-tai-on-vähän-pakkasta-tai-ehkä-nollassa-keleille vois tommonen 170g olla ihan asiallinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti