tiistai 26. maaliskuuta 2013

Olen muuten tilannut Zalandolta (IIIIIIIIIIIIIIIK!!!!) yhden fleecetakin. Mahdoinkohan ht.netistä tai jostain bongata maininnan että sieltä saa ratsastusvaatteitakin ja kävinpä sitten katsomassa tarjonnan. Voisin ehkä jotkut ratsastushousutkin sieltä haluta, olivat mielestäni ihan kivoja, mutta tilasin yhden fleecetakin koska vähänkö se sopii meiän Hello Kitty-huopaan enemmän ku täydellisesti! Koin niin totaalisen OMG-fiiliksen kun takki tuli eteeni ettei oo tosikaan :D Pienestä sitä ihminen voi innostua.

Siis kattokaa nyt. Niiiiin hyvin menevät yhteen. Meiän huovasta ei oikein hyvää kuvaa oo, mut näkeehän tostakin et se on navy ja siinä on tommoset vaaleenvioletit kantit. Just niinku tossa fleecessä :) :) :)

Muutenkin odotan että ilmat vielä vähän lämpee ni tarkenen käyttää sitä joku aika sitten ostamaani HV:n hupparia ni saa sitäkin huopaa sit käyttää kun nekin niin kivasti sopii yhteen. Voi ihanuus tätä lajia ♥


4 kommenttia:

  1. Tuosta Zalandosta tulee kyllä heti mieleen iiiik!. Ihan kuin se olisi enemmän se iik. :D Onneksi sitä mainosta ei enää näe viittä kertaa päivässä.. Pitää kyllä itsekin käydä katsomassa ratsastusvaatteita sieltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan ääreisärsyttävä mainos, melkeen ärsyttää sekin et just sieltä löyty tollanen fleecetakki minkä haluan :D

      Poista
  2. Mä oon varmasti ainut kenen mielestä se mainos on hyvin oivallettu. :D Mutta oih, mä niin tiedän ton sun tunteen ja sen suuren onnen mitä sä tunnet. <3 Niin huvittavaa kuin se onkin, varsinkin täällä missä tasantarkkaan kukaan muu kuin minä itte ei nää sitä miten hienosti kaikki varusteet sopii yhteen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei... Niitä harvoja valokuvauskertoja varten tietenkin niitä yhteensopivia ostetaan! Mä tykkään vaan ite vähän kattoo et ois joku yhteneväisyys hevosella ja ratsastajalla. Olkoon vaikka sit ettei kukaan koskaan niitä yhteneväisyyksiä tulis näkemäänkään mut ihan omaksi pieneksi iloksi niitä on kiva katella ja ostella :) Etenkin kun mun harrastelu on muuten niin ääreistylsää ni jotainhan tässä on kehitettävä :D

      Poista