keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Jeejee uusii varusteit jeejee!

Hain tänään postista ja Valintatalosta paketit, Horzen tilauksen sekä tilaamani ratsastussaappaat :) Innostuinpa niitä tuossa kuvaamaan ja asettelin nuo aiemmin tulleet luumutkin vielä kuvausasemiin ja kuvasin nekin! Se vaan, että mun iankaikkisen vanha kuvaputkinäyttö vähän vääristää värejä, en uskaltanut lähteä noita toisaalta muokkailemaankaan etteivät sit oo ihan vääristyneitä muiden näytöillä :D

Voin kertoa, että kuvattavien asettelu oli jokseenkin hankalaa kun viis apuria heräs jostain koloistaan ja änkivät koko ajan eteen.

Uusi Horze Avalanche sadeloimi ohkasella puuvillavuorilla.

Ja sama vanha linja jatkuu... Samanlainen huopa mitä vanhakin :D Mut pienemmällä brodeerauksella. Tosin..

..se brodeeraus on vähän tyhmän näköinen tuon II:n osalta :(
Mutta hah! Mähän ratkaisen ongelman ratkojalla ja ratkon koukerot pois!

Luumu setti. Huopa, pintelit, riimu, naru ja takki. Loimi on auton takakopassa ja sehän on kuvattu jo aiemmin. Ja Monni ♥

Mountain Horse Richmond High Rider saappaat ♥
Ovat ekat oikeat ratsastussaappaat mitä mulla on! Äiti osti joskus 20v sitten kumiset Aiglet ;)

Saappaitten pohja. Pitääks nyt ostaa tommoset jalustinkumit?

Tälläisen tilasin. Löysin netissä surffailemalla melko hyvän tarjouksen kun olen etsiskellyt Vellerille jotain fleecevuorista ulkoloimea tai vastaavaa, mieluummin vastaavaa ;) Tässä on 90g täyte eli just sopiva!

Loimi on Masta Aztex. Maksoi 78e, säästö 52e!

Sit sopiikin jänskätä että onko riittävän suuri. Tarjouksessa oli koot 155cm ja 165cm, Masta on kuulemma reilua et yleensä saa ottaa sen 10cm pienemmän mitä normaalisti ja edessäkin pitäis olla tilaa. Shirelle mahtuu 165cm joten otin saman koon.

8 kommenttia:

  1. Oih, kivoja ostoksia! Tuo luumu takki on aivan ihana! Tuollaista mallia oon ettiny, löytämättä =/

    Älä välitä, mulla ei vieläkään ole kunnon ratsastussaappaita!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähtis kuule pienellä alennuksella samanlainen takki kokoa L :) Hintaa 139e ja on uus, sovitettu ja raajakkaalle ihmiselle todettu hihat vähän lyhyiksi. Tuli samassa lastissa ku mun tää takki, itellä on kokoa M/38.

      Poista
  2. Ah noi saappaat on ihanat! Itellä ollu 4 vuotta käytössä ja ehjät vieläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee :D Mä vähän niitten kans mietein, kun ne on estesaappaat.. Mut ne kouluversiot oli tosi kököt mun makuun.

      Poista
  3. Oi voi, minäkin tahtoisin "oikeat ratsastussaappaat", kun mulla ei edelleenkään ole kuin ne aloittelijan aiglet.. ;D

    VastaaPoista
  4. Kokeilin kerran noita MHn jalustinkumeja, enkä suosittele. Ovat kiilamaiset (korkeat edestä, matalat takaa). Minusta niillä oli hankala ja epämiellyttävä ratsastaa, kun työnsi väkisin kantapäätä alas...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, höh :P No toisaalta mulla on ollut iät ja ajat ongelmana vääränlainen kevennys, joskus aikanaan oon oppinut keventämään väärin ja se on jäänyt tosi tiukasti lihasmuistiin ja on ollut hankalaa opetella siitä pois. Oon noussut varpailla/päkiöillä ylös, seurauksena kantapää on noussut myös. Tuskin tosin tuollaisesta väkisin alas vääntävistä kumeista on hyötyä, mut kaikkee pitää kokeilla.

      Poista